Premium Lock Let hierop bij retourneren van online bestelling

08 mei 2017Leestijd: 3 minuten
Als de webwinkel niets zegt over de kosten van de retourzending, is het voor consumenten gratis

De regels voor retourneren zijn voor webwinkels erg streng. Zij houden zich er niet altijd aan. Waar moet u als klant op letten?

Jaarlijks shoppen Nederlanders voor miljarden euro’s online, maar dat betekent niet dat ze altijd tevreden zijn met de gekochte goederen. Zo’n 30 procent van de bestellingen wordt teruggestuurd, veelal kleren. Vijf paar schoenen bestellen en er vier terugsturen: velen schamen zich er niet voor. Het retourneren is een lust voor consumenten, maar een last voor webwinkels.

Premium Lock

Laden…

Premium Lock

Word abonnee en lees direct verder

Al vanaf €15 per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.

  • Bent u al abonnee, maar heeft u nog geen account? Maak die dan hier aan. Extra uitleg vindt u hier.

 

Premium Lock

Verder lezen?

U bent momenteel niet ingelogd of u hebt geen geldig abonnement.

Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen?

Bekijk abonnementen

Premium Lock

Er ging iets fout

Premium Lock

Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw