Premium Lock Margriet Looije: ‘We hebben ons op smaak gefocust’

19 september 2022Leestijd: 6 minuten
Margriet Looije is commercieel directeur van Tomatenkwekerij Looye. Foto: Olivier Middendorp

1. U hebt hier samen met uw zus Annelies de leiding.

‘Wij vormen met nog twee leden de directie. Looye, met een y, is een familiebedrijf uit 1946. Mijn opa is ermee begonnen, vlak na de oorlog. Hij had een gemengd bedrijf en teelde ook meloenen, sla en kool.

Premium Lock

Laden…

Premium Lock

Word abonnee en lees direct verder

Al vanaf € 9,40 per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.

Premium Lock

Verder lezen?

U hebt momenteel geen geldig abonnement. Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen? Bekijk dan onze abonnementen.

Bekijk abonnementen

Premium Lock

Er ging iets fout

Premium Lock

Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw

Ingelogde abonnees van EWmagazine kunnen reageren
Bij het plaatsen van een reactie geldt een aantal voorwaarden. Klik hier voor de voorwaarden.

Reacties die anoniem worden geplaatst of met een overduidelijke schuilnaam zullen door de moderator worden verwijderd, evenals reacties die niets met het onderwerp van het artikel te maken hebben. Dit geldt evenzeer voor racistische of antisemitische reacties. De moderator handelt in opdracht van de hoofdredacteur.