Beelden verdringen woorden. Een afbeelding of video is indringender dan tekst, schrijft Geerten Waling. Dat is niet nieuw, denk maar aan de val van de Berlijnse Muur of de napalmbombardementen in de Vietnam-oorlog. Maar in dit hyperdigitale tijdperk van constante prikkels en eindeloze informatiestromen lijken alleen beelden nog een massapubliek te bereiken. Een beeld zegt meer dan duizend woorden, ook dat was bekend, maar wat als woorden er helemaal niet meer toe doen?
Laden…
Word abonnee en lees direct verder
Al vanaf €15 per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.
- Bent u al abonnee, maar heeft u nog niet een account? Maak die dan hier aan. Extra uitleg vindt u hier.
Reeds op EWmagazine.nl geregistreerd?Log dan direct in
Verder lezen?
U bent momenteel niet ingelogd of u hebt geen geldig abonnement.
Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen?
Er ging iets fout
Uw sessie is verlopen
Wilt u opnieuw inloggen