Philip van Tijn Premium Corner

Het merk Meiland lijkt haram te zijn geworden

02 december 2021Leestijd: 4 minuten

Na uitspraken over moslims en hoofddoeken wordt de familie Meiland gecanceld, schrijft Philip van Tijn. Bedrijven en merken die jaren hebben samengewerkt met de Meilandjes, hebben zich als een angsthaas teruggetrokken, bang om de banvloek uit Mekka of Amsterdam Nieuw-West over zich af te roepen.

Laden…

Word abonnee en lees direct verder

Al vanaf € 9,- per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.

Verder lezen?

U hebt momenteel geen geldig abonnement. Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen? Bekijk dan onze abonnementen.

Bekijk abonnementen

Er ging iets fout

Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw

Premium Corner

Ingelogde abonnees van EWmagazine kunnen reageren
Bij het plaatsen van een reactie geldt een aantal voorwaarden. Klik hier voor de voorwaarden.

Reacties die anoniem worden geplaatst of met een overduidelijke schuilnaam zullen door de moderator worden verwijderd, evenals reacties die niets met het onderwerp van het artikel te maken hebben. Dit geldt evenzeer voor racistische of antisemitische reacties. De moderator handelt in opdracht van de hoofdredacteur.