Premium Lock De Minions zijn terug, in een vermakelijke bijrol

Minions zijn goed voor enorme merchandise-opbrengsten

Officieel is Verschrikkelijke ikke 3 de opvolger van nummer 2, in 2013 de populairste film in de Nederlandse bioscoop. Tussendoor gaven de makers van deze animatiefilm de Minions – de gele pilvormige mannetjes in spijkerbroek – in 2015 nog een eigen film. Die was nóg populairder. Alleen al de merchandise ­leverde zo’n 1,5 miljard dollar op.

Premium Lock

Laden…

Premium Lock Word abonnee en lees direct verder

Al vanaf €15 per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.

  • Bent u al abonnee, maar heeft u nog geen account? Maak die dan hier aan. Extra uitleg vindt u hier.

 

Premium Lock Verder lezen?

U bent momenteel niet ingelogd of u hebt geen geldig abonnement.

Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen?

Bekijk abonnementen

Premium Lock Er ging iets fout
Premium Lock Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw