Premium Lock Michiel Emmelkamp als diplomaat naar Bagdad

Geheim van online-gigant

Wat is het geheim van bol.com? Voormalig marketingdirecteur Michel Schaeffer (49) schreef er een boek over, dat 12 september verschijnt. Hij verklapt alvast een deel van het geheim: ‘We durfden groot te denken. Dromen en ook doen, de grootste willen zijn en de winkel opnieuw uitvinden.’ Schaeffer is nu actief als commissaris bij bedrijven en als adviseur.

Premium Lock

Laden…

Premium Lock Word abonnee en lees direct verder

Al vanaf €15 per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.

  • Bent u al abonnee, maar heeft u nog geen account? Maak die dan hier aan. Extra uitleg vindt u hier.

 

Premium Lock Verder lezen?

U bent momenteel niet ingelogd of u hebt geen geldig abonnement.

Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen?

Bekijk abonnementen

Premium Lock Er ging iets fout
Premium Lock Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw