Alan Jope, de CEO van de Britse levensmiddelengigant Unilever, heeft het moeilijk. Waarom?
Het zit Jope niet mee. De prestaties van Unilever blijven achter bij de concurrentie. En wat de grootste overname ooit van het bedrijf had moeten worden, liep vorige maand uit op een mislukking. Unilever bood 60 miljard euro voor de consumententak van de Britse farmareus GSK, maar dat vond GSK veel te weinig. GSK hoopte dat Unilever het bod zou verhogen. Dat gebeurde niet.
Laden…
Word abonnee en lees direct verder
Al vanaf €15 per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.
Bent u al abonnee en hebt u al een account? log dan hier in
Verder lezen?
U bent momenteel niet ingelogd of u hebt geen geldig abonnement.
Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen?
Er ging iets fout
Uw sessie is verlopen
Wilt u opnieuw inloggen