Algemeen directeur van Koninklijke Auping Jan-Joost Bosman (46) wil zo snel mogelijk een recyclebaar matras op de markt brengen. ‘De gein is om met duurzaamheid je winst te vergroten.’
Een paar maanden na zijn afstuderen stond Jan-Joost Bosman, algemeen directeur van het Nederlandse bedden- en matrassenmerk Auping, in de kroeg met zijn ‘maatjes’ van Nyenrode Business Universiteit. Bosman was net als trainee begonnen bij L’Oréal.
‘We hadden het over onze eerste werkervaringen. Ik stond te oreren over mascara, haarkleuringsproducten en blush. Wie had dat ooit gedacht? De cosmeticamarkt is competitief en dynamisch. Dat lag me wel. Ik opereer graag op het scherp van de snede.’
Laden…
Al vanaf €15 per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.
Bent u al abonnee en hebt u al een account? log dan hier in
U bent momenteel niet ingelogd of u hebt geen geldig abonnement.
Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen?
Wilt u opnieuw inloggen