Premium Lock Volksbank nog niet klaar om op eigen benen te staan

Foto: ANP

De Volksbank heet natuurlijk niet voor niets de Volksbank. Met de nieuwe naam werd de eerder genationaliseerde SNS Bank begin 2017 gepositioneerd als een ‘nutsbank’, die consumenten simpele maar betaalbare producten biedt. De doelstelling om 8 procent rendement te maken, is daarom inmiddels een bovengrens geworden, zo valt op te maken uit uitspraken van topman Maurice Oostendorp in Het Finan­cieele Dagblad.

Premium Lock

Laden…

Premium Lock Word abonnee en lees direct verder

Al vanaf €15 per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.

  • Bent u al abonnee, maar heeft u nog geen account? Maak die dan hier aan. Extra uitleg vindt u hier.

 

Premium Lock Verder lezen?

U bent momenteel niet ingelogd of u hebt geen geldig abonnement.

Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen?

Bekijk abonnementen

Premium Lock Er ging iets fout
Premium Lock Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw