Online winkelen zit in de lift

Online winkelen. Foto: ANP

Doordat tijdens de lockdown veel winkels sloten, werden mensen min of meer gedwongen om hun aankopen online te doen. De online-omzet steeg dan ook met 45 procent, blijk uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Uit onderzoek van Capterra, een online-marktplaatsleverancier, blijkt dat 44 procent van de ondervraagde consumenten in die periode iets online kocht wat ze voorheen niet digitaal kochten.

Laden…

Word abonnee en lees direct verder

Al vanaf €1 per week leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.

  • Bent u al abonnee, maar heeft u nog geen account? Maak die dan hier aan. Extra uitleg vindt u hier.

 

Verder lezen?

U bent momenteel niet ingelogd of u hebt geen geldig abonnement.

Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen?

Bekijk abonnementen

Er ging iets fout
Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw