Lotte Elbrink Robert-Jan Smits (TU/e): ‘Maak een uitzondering voor exacte wetenschap bij bezuinigingen’
Lotte Elbrink Robert-Jan Smits (TU/e): ‘Maak een uitzondering voor exacte wetenschap bij bezuinigingen’
Het Mamirauá Sustainable Development reservaat: hoe geluid een ecologische erfenis helpt te beschermen
Moeten Duitse automerken door hun eigen schuld in het defensief? De Great Spine of Afrika-expedities brengen een antwoord op de waterzekerheid, die een grote zorg is in Afrika
Moeten Duitse automerken door hun eigen schuld in het defensief? Rolex and National Geographic Perpetual Planet Amazon Expedition eindigt met baanbrekende resultaten
Moeten Duitse automerken door hun eigen schuld in het defensief? Werken aan de toekomst van de planeet
Moeten Duitse automerken door hun eigen schuld in het defensief? Hoe Rinzin Phunjok Lama de biodiversiteit in de Himalaya beschermt
Het Mamirauá Sustainable Development reservaat: hoe geluid een ecologische erfenis helpt te beschermen
Moeten Duitse automerken door hun eigen schuld in het defensief? De Great Spine of Afrika-expedities brengen een antwoord op de waterzekerheid, die een grote zorg is in Afrika
Moeten Duitse automerken door hun eigen schuld in het defensief? Rolex and National Geographic Perpetual Planet Amazon Expedition eindigt met baanbrekende resultaten
Moeten Duitse automerken door hun eigen schuld in het defensief? Werken aan de toekomst van de planeet
Moeten Duitse automerken door hun eigen schuld in het defensief? Hoe Rinzin Phunjok Lama de biodiversiteit in de Himalaya beschermt
Het Mamirauá Sustainable Development reservaat: hoe geluid een ecologische erfenis helpt te beschermen
Moeten Duitse automerken door hun eigen schuld in het defensief? De Great Spine of Afrika-expedities brengen een antwoord op de waterzekerheid, die een grote zorg is in Afrika
Moeten Duitse automerken door hun eigen schuld in het defensief? Rolex and National Geographic Perpetual Planet Amazon Expedition eindigt met baanbrekende resultaten
Moeten Duitse automerken door hun eigen schuld in het defensief? Werken aan de toekomst van de planeet
Moeten Duitse automerken door hun eigen schuld in het defensief? Hoe Rinzin Phunjok Lama de biodiversiteit in de Himalaya beschermt
Het Mamirauá Sustainable Development reservaat: hoe geluid een ecologische erfenis helpt te beschermen
Moeten Duitse automerken door hun eigen schuld in het defensief? De Great Spine of Afrika-expedities brengen een antwoord op de waterzekerheid, die een grote zorg is in Afrika
Moeten Duitse automerken door hun eigen schuld in het defensief? Rolex and National Geographic Perpetual Planet Amazon Expedition eindigt met baanbrekende resultaten
Moeten Duitse automerken door hun eigen schuld in het defensief? Werken aan de toekomst van de planeet
Moeten Duitse automerken door hun eigen schuld in het defensief? Hoe Rinzin Phunjok Lama de biodiversiteit in de Himalaya beschermt
Nicolette van den Hout Kilometervergoeding moet direct omhoog nu brandstofprijs pan uitrijst De onbelaste kilometervergoeding van 19 cent is bij lange na niet voldoende nu de prijzen van benzine en diesel explosief blijven stijgen. Een verhoging van de vergoeding staat in het Coalitieakkoord gepland voor 2024. Haal dat versneld naar voren, schrijft Nicolette van den Hout.
In Maryland Amerikanen nog altijd flink verslaafd aan benzine Sinds de jaren vijftig baat de familie van Depeswar Doley (58) een kleine garage en tankstation uit aan de hoofdstraat van Takoma Park, een welvarend voorstadje van Washington D.C. Eind vorig jaar besloot de Indiaas-Amerikaanse ondernemer tot een rigoureuze stap: de benzinetanks gingen uit de grond, elektrische laadpalen erin. ‘Op aanraden van mijn dochter: een kleine positieve bijdrage leveren aan de wereld.’