‘De echte fans zitten in Wenen, maar het is heel bijzonder dat we ook met zovelen hier zijn.’ Voormalig topatleet Bram Som (39) spreekt de circa 150 hardloopfans toe die zich zaterdagochtend hebben verzameld in het café op de begane grond van het Rotterdamse NN Group-kantoor. De verzekeraar is sponsor van het hardloopteam van de Keniaan Eliud Kipchoge, die deze dag in Wenen probeert als eerste atleet ooit de marathon (42,195 kilometer) onder de twee uur te lopen. De recordpoging wordt in Rotterdam live uitgezonden op vier grote schermen.
Laden…
Word abonnee en lees direct verder
Al vanaf €15 per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.
Bent u al abonnee en hebt u al een account? log dan hier in
Verder lezen?
U bent momenteel niet ingelogd of u hebt geen geldig abonnement.
Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen?
Er ging iets fout
Uw sessie is verlopen
Wilt u opnieuw inloggen