Lotte Elbrink Robert-Jan Smits (TU/e): ‘Maak een uitzondering voor exacte wetenschap bij bezuinigingen’
Lotte Elbrink Robert-Jan Smits (TU/e): ‘Maak een uitzondering voor exacte wetenschap bij bezuinigingen’
Het Mamirauá Sustainable Development reservaat: hoe geluid een ecologische erfenis helpt te beschermen
Moeten Duitse automerken door hun eigen schuld in het defensief? De Great Spine of Afrika-expedities brengen een antwoord op de waterzekerheid, die een grote zorg is in Afrika
Moeten Duitse automerken door hun eigen schuld in het defensief? Rolex and National Geographic Perpetual Planet Amazon Expedition eindigt met baanbrekende resultaten
Moeten Duitse automerken door hun eigen schuld in het defensief? Werken aan de toekomst van de planeet
Moeten Duitse automerken door hun eigen schuld in het defensief? Hoe Rinzin Phunjok Lama de biodiversiteit in de Himalaya beschermt
Het Mamirauá Sustainable Development reservaat: hoe geluid een ecologische erfenis helpt te beschermen
Moeten Duitse automerken door hun eigen schuld in het defensief? De Great Spine of Afrika-expedities brengen een antwoord op de waterzekerheid, die een grote zorg is in Afrika
Moeten Duitse automerken door hun eigen schuld in het defensief? Rolex and National Geographic Perpetual Planet Amazon Expedition eindigt met baanbrekende resultaten
Moeten Duitse automerken door hun eigen schuld in het defensief? Werken aan de toekomst van de planeet
Moeten Duitse automerken door hun eigen schuld in het defensief? Hoe Rinzin Phunjok Lama de biodiversiteit in de Himalaya beschermt
Het Mamirauá Sustainable Development reservaat: hoe geluid een ecologische erfenis helpt te beschermen
Moeten Duitse automerken door hun eigen schuld in het defensief? De Great Spine of Afrika-expedities brengen een antwoord op de waterzekerheid, die een grote zorg is in Afrika
Moeten Duitse automerken door hun eigen schuld in het defensief? Rolex and National Geographic Perpetual Planet Amazon Expedition eindigt met baanbrekende resultaten
Moeten Duitse automerken door hun eigen schuld in het defensief? Werken aan de toekomst van de planeet
Moeten Duitse automerken door hun eigen schuld in het defensief? Hoe Rinzin Phunjok Lama de biodiversiteit in de Himalaya beschermt
Het Mamirauá Sustainable Development reservaat: hoe geluid een ecologische erfenis helpt te beschermen
Moeten Duitse automerken door hun eigen schuld in het defensief? De Great Spine of Afrika-expedities brengen een antwoord op de waterzekerheid, die een grote zorg is in Afrika
Moeten Duitse automerken door hun eigen schuld in het defensief? Rolex and National Geographic Perpetual Planet Amazon Expedition eindigt met baanbrekende resultaten
Moeten Duitse automerken door hun eigen schuld in het defensief? Werken aan de toekomst van de planeet
Moeten Duitse automerken door hun eigen schuld in het defensief? Hoe Rinzin Phunjok Lama de biodiversiteit in de Himalaya beschermt
Marieke ten Katen Capaciteit Testen voor Toegang kan veel nuttiger worden gebruikt De maximale testcapaciteit bij de GGD’s is bereikt en opschalen gaat niet door krapte op de arbeidsmarkt. Alle reden dus om de capaciteit die er is, zo nuttig mogelijk in te zetten. En dat betekent: stop met het gratis Testen voor Toegang, schrijft Marieke ten Katen.
Afshin Ellian Waarom 3G mijn voorkeur heeft boven 2G Hoe komen we met razendsnel stijgende besmettingscijfers de coronawinter door? Afshin Ellian analyseert de opties 1G (iedereen testen voor toegang), 2G (toegang voor wie is gevaccineerd of genezen) en 3G (toegang voor wie is gevaccineerd, genezen of getest) en pleit voor de laatste optie, mits streng wordt gehandhaafd.